Home
 
 Home  |   Contact  |   Sitemap    
 
    U bent nu hier:  8baan Uitzenden  >>  Sollicitatietips  >>  Callcenter functie
 
 
 
   

Callcenter of telemarketeer functie

Tips / korte training voor callcenter medewerkers

Zorg voor een pakkende beginzin - Gebruik spreektaal en korte zinnen - maak de lezer nieuwsgierig, streef niet altijd naar volledigheid - Leg accenten aan in de brief (onderstrepingen etc.), maar gebruik ze niet te vaak - Varieer met kleur, maar overdrijf niet - Uit de brief moet een voordeel voor de lezer blijken - Geschreven handtekening in blauw - Vermeldt een telefoonnummer voor het opvragen van informatie - Maak het een prospect makkelijk om te reageren (antwoordkaart, antwoordnummer, telefoonnummer etc.) - Spreek vanuit de lezer, niet vanuit een product (niet: de auto rijdt 1 op 20, wel: de auto bespaart u veel geld, vanwege het lage verbruik) - Neem de tijd voor het maken van de brief, vaak gaat de actie naar veel bedrijven - Test enkele versies wanneer het een grote mailing is (met of zonder responskaart, verschillende aanbiedingen etc.) - Breng een kenmerk aan, zodat u de mailingrespons kunt meten naar de gestuurde briefversie - meesturen van originele gadgets wekt nieuwsgierigheid op - Maak de responsmogelijkheid persoonlijk door een naam i.p.v. een afdeling te noemen - Sluit de brief op een duidelijke manier af en kom tot een afspraak (Vul de bon in, Wij nemen binnen 1 week contact met u op etc.) - Schrijf vanuit het positieve en in zekerheden, vermijdt woorden als wellicht en misschien - Vermijdt verkleinwoorden 

 

(bron: Aandenarbeid)  

 

terug

 
© 2018 8baan

Keizersgracht 450-2
1016 GD Amsterdam
Tel: 020-6711888

Privacy statement Disclaimer Home Over 8baan 8baan Payroll Services Werkgevers Levensloopregeling